PLAN DNIA

W przedszkolu stworzyliśmy dwie grupy:
Jaśminowa oraz Miętowa.

W każdej grupie są dzieci zróżnicowane wiekowo: od 3 do 6 lat. Każdą z nich grup opiekuje się 3 wychowawców. Grupa zróżnicowana wiekowo umożliwia indywidualne podejście do każdego dziecka, koncentrację na jego potrzebach i możliwościach. Pozwala każdemu dziecku rozwijać potencjał i osiągać sukcesy w jego własnym tempie.

PLAN DNIA

07:00 – 08:30 Dzieci przychodzą do przedszkola. Zabawy dowolne,
przygotowanie do rozpoczęcia dnia
08:30 – 09:00 Śniadanie
09:00 – 09:15 Spotkanie w kręgu
09:15 – 11:30 Praca z materiałem Montessori
11:30 – 12:00 Zajęcia dydaktyczne / zajęcia dodatkowe według harmonogramu
miesięcznego.
12:00 – 13:00 Zabawy na świeżym powietrzu, spacer
13:00 – 14:00 Obiad
14:00 – 15:00 Odpoczynek, czytanie książek, zajęcia dodatkowe
15:00 – 18:00 Podwieczorek, zabawy integracyjne/ zabawy swobodne.

OFERTA CENOWA

Opłaty za rok 2024 / 2025
Czesne 1200,00 zł
Wyżywienie 21,00 zł dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek)
Wpisowe 600,00 zł (jednorazowa bezzwrotna opłata przy przyjęciu dziecka)

NASZA KADRA


Barbara
Cygan

  • Certyfikowana Nauczycielka Montessori (PIM)
  • Nauczycielka Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
  • Absolwentka pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej i resocjalizacji
  • Absolwentka studiów Organizacji i Zarządzania w Oświacie
  • Certyfikowana Terapeutka Terapii Ręki


Zuzanna
Romanek-Pal

  • Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej
  • Studentka psychologii

W Pedagogice Montessori ceni sobie rozwijanie niezależności oraz wzmacnianie rozwoju społecznego i emocjonalnego.


Emilia
Nowak

  • Nauczycielka języka angielskiego, absolwentka filologii angielskiej.
  • W metodzie Montessori najbardziej cenię to, że dzieci mają przestrzeń, by być sobą – mogą swobodnie odkrywać świat, eksperymentować i uczyć się we własnym tempie. Szczególnie doceniam naturalne podejście do nauki języka angielskiego – pełne swobody, zabawy i codziennych interakcji, bez presji i schematów.


Paulina
Żądło

  • Certyfikowana Nauczycielka Montessori (AMI)
  • Międzynarodowa Akademia Rehabilitacji Rozwojowej Monachium
  • Nauczycielka Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
  • Nauczycielka Edukacji Artystycznej, Arteterapeutka
  • Certyfikowana Terapeutka Terapii Ręki
  •  


Emilia
Lech

  • Nauczyciel logopeda
  • Neurologopeda

W metodzie Montessori cenię najbardziej holistyczne podejście do dziecka oraz rozwijanie jego samodzielności i autonomii.


Gabriela
Jabłońska

  • Nauczycielka
  • Pedagog
  • Polonistka

W Montessori cenię sobie skupienie się na naturalnym rozwoju dziecka poprzez jego pracę własną oraz odpowiednie przygotowanie środowiska. Bardzo ważne jest dla mnie wspieranie dziecka zamiast jego wyręczania.


Barbara
Cygan

  • Certyfikowana Nauczycielka Montessori (PIM)
  • Nauczycielka Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
  • Absolwentka pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej i resocjalizacji
  • Absolwentka studiów Organizacji i Zarządzania w Oświacie
  • Certyfikowana Terapeutka Terapii Ręki


Zuzanna
Romanek-Pal

  • Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej
  • Studentka psychologii

W Pedagogice Montessori ceni sobie rozwijanie niezależności oraz wzmacnianie rozwoju społecznego i emocjonalnego.


Emilia
Nowak

  • Nauczycielka języka angielskiego, absolwentka filologii angielskiej.
  • W metodzie Montessori najbardziej cenię to, że dzieci mają przestrzeń, by być sobą – mogą swobodnie odkrywać świat, eksperymentować i uczyć się we własnym tempie. Szczególnie doceniam naturalne podejście do nauki języka angielskiego – pełne swobody, zabawy i codziennych interakcji, bez presji i schematów.


Paulina
Żądło

  • Certyfikowana Nauczycielka Montessori (AMI)
  • Międzynarodowa Akademia Rehabilitacji Rozwojowej Monachium
  • Nauczycielka Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
  • Nauczycielka Edukacji Artystycznej, Arteterapeutka
  • Certyfikowana Terapeutka Terapii Ręki
  •  


Emilia
Lech

  • Nauczyciel logopeda
  • Neurologopeda

W metodzie Montessori cenię najbardziej holistyczne podejście do dziecka oraz rozwijanie jego samodzielności i autonomii.


Gabriela
Jabłońska

  • Nauczycielka
  • Pedagog
  • Polonistka

W Montessori cenię sobie skupienie się na naturalnym rozwoju dziecka poprzez jego pracę własną oraz odpowiednie przygotowanie środowiska. Bardzo ważne jest dla mnie wspieranie dziecka zamiast jego wyręczania.